Igenigen!!! ^^

 2009.12.02. 21:26

Hé lányok!

Úgy tűnik, h én vagyok az első, akinek sikerült aktiválnia magát. Pedig már kezdtem félni, h Dilli leköröz :P

Folytatnám még, de kezdődik a Dr. House ;)

Talán még jelentkezem.

Csókok.

Vérnyúl

Ja és stipistopp lila ^^,

Címkék: authors

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Merkasz 2009.12.02. 23:46:11

Ééés ön nyert! :) Üdv a csapatban! Kíváncsian várjuk, ki lesz a következő befutó...

Liliana Vérnyúl 2009.12.03. 23:07:54

Na igen, ez egy érdekes verseny lesz, mert a francia várvédő kitörölte az admin aktiválói levelet :D (kíváncsi vagyok, rájön-e, h a kukában még megtalálja 30 napig), Dilly meg ugye... Dilly na :D

Merkasz 2009.12.03. 23:26:02

Kedves hebehurgya francia lovagunknak újra elküldtem a meghívót még tegnap, hogy fair play legyen... Persze ez nem jelent semmit... :P

Zsófics 2009.12.05. 21:28:43

@Merkasz: Kitöhöltem, de itt vagyok! A ülye vicceimmel együtt. Hezkessetek angolok!!!
süti beállítások módosítása