Na, mégegyet!

 2009.12.18. 11:00

Emberek !!!! Csak Merkasszal kommunikálok!!! Tessék írni!!! /Dilly, semmit nem tudok Rólad... :-(/

Szóval, felvázolom a programot:
1. Karácsony környékén el kéne mennünk összeülni vhova ( mondjuk teázó?) és arra gondoltam, de sztem mindenkinek mondtam már, h mivel mindekinek vizsgaidőszak van, meg el vagyunk úszva, h inkább egy jó programmal kívánjunk egymásnak boldog karácsonyt. /nekem nem kell ajándék, és nem is sértődők meg - sőt örülök ha támogatjátok az ötletet/
2. Igaz h tavaly seggre estem és agyrázkódásom lett De nagyon örülnék egy közös korinak is!!!!b Esetleg jó sokan, fél exosztály + barátok, pasik egyetemista haverok.
3. Osztálytalálkozó lesz vmikor.
4. Szilveszter? Hol? / Asszem annyiban maradtunk h buli, de h milyen?/

Azért írtam, mert szervezni kéne ezeket, de csak úgy tudnánk h mindenki leírja h mikor ér rá.
Szóval bő kommentálást kérek sok szabadidővel! Nézzétek a blogot!!!!

Címkék: programok mindennapok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liliana Vérnyúl 2009.12.19. 00:41:56

1. Juhéé!! Egy teázás-forrócsokizásban mindenképp benne vagyok :) A nem ajándékozással kapcsolatban viszont azt csiripelték a madaraim, h van, aki már nekikezdett az ajándékgyártásnak. Szóval én szívesen kreatívkodom nektek, de ha megegyezünk, h nincs aji :P idén, az is megfelel.
2. Oké, csak mikor? :) Én január második felében leszek mozgósítható.
3. Vmkor... Már írtam iwiwen választ. Mondjuk nem ártana vm közös fórum, ott egyszerűbb lenne időpontot egyeztetni ilyen célból. Hm, Merkasz?
4.Nos, az a helyzet, h én ugye punnyadni akarok, de senki nem támogat :( Árulók vagytok mind! (Kivéve a Fhancia lovagot, ő félig támogat :). Tehát megbeszéltem Manócskával, h külön szilveszterezünk és akkor tudok menni veletek bulizni... Viszont akkor zúzzunk! Lássátok, h milyen jó vagyok... Mondjuk sztem Manócska még nem nyugodott bele, de majd vh megoldom, v elhozom őt is... Bulifüggő.
Egyébként az egyik ex-cheer szervez vm partyt, párezer a beugró, kaja-pia-szállás jár cserébe. Viszont hétvégéig jelezni kell, ha akarunk menni. Mást sajnos nem tudok ajánlani :(

Liliana Vérnyúl 2009.12.19. 00:49:45

wow, látjátok a menő képemet?

zs17 2009.12.19. 17:46:13

Nagyon menő a képed Nyufi!
Kösz h válaszoltál, de ezzel még nem jutottunk teljesen a végére. KONKRÉT IDŐPONTOKAT AKAROK!!! ÉS MINDENKITŐL!!!

Liliana Vérnyúl 2009.12.19. 19:08:02

Köszi ;)
1. Dec. 23. este? Tudom, tudom, h mindenki ajándékot csinál + takarít, stbstb. Többek között én is. Pont ezért, nem tudnánk mégis mindössze pár órát szakítani egymásra legalább este (ha már év közben úgysem tesszük)? Mondjuk 10-től éjfélig? Nem hiszem, h akkor tényleg a porszívóval zümmögnétek otthon...
Mert 24.-étől meg már egész biztosan mindenkinek bolondokháza van, köztes időben is lesz dolog, utána szilveszter... Szóval tuti lehetetlen lesz olyan időpontot találni, ami mindenkinek megfelel. Szóval dec. 23.?
2. Jan. 15. után. Bocsi, de azt se tudom, mi lesz holnap, nem h 1 hónap múlva... <:)
3. Jan. 15. után.
4. Dec. 31. :P

zs17 2009.12.20. 12:29:53

2-3-4. Ok, de Dec. 23-án este mi színházba megyünk - mondjuk utána még beugorhatok.
/ Többiek? na!!!/

Dilly 2009.12.20. 23:23:13

a messzieket nem tudom.
De mindenképp látni akarlak titeekt kari előtt.
Mit szólnátok 23 és 24 ike találkozópontjához...
najó viccet félre téve(úgyse értette senki..)
ha mondtok egy órát 23ikán szabaddá teszem magam

Dilly 2009.12.20. 23:23:51

Ja, szelveszter,
még nem tudom hol és hogyan de mindenképpen buli

Merkasz 2009.12.21. 23:28:17

Megint ünneprontó leszek, de karácsonyig jobban el vagyok havazva, mint Békásmegyer :S:S:S
Hnap vizsgázom, családomnak még semmi ajándékot nem kezdtem el, és a többiről még ötletem sincs :S
29? vagy 28 délelőtt? vagy 30?

Merkasz 2009.12.21. 23:54:55

friss info: 29 csak délelőtt vagy este ok, mert a délután Krúdys osztálytalim lesz.. sry...
süti beállítások módosítása