hej-hó!

 2009.12.22. 19:08

Egyszer volt, hol nem...

Egy tanulságos, kaotikus és (rém)álomszerű csütörtök és egy eseménytelen péntek után szombaton Bécsbe mentünk. Aggódtam, hogy mi lesz, mert Halálmadár szervezte, aki belém van esve, és csütörtökön kishíján a kardjába dőlt, amikor meglátott Macskásfiúval, de végül egész jól alakult. Úgy volt, hogy hajnalig maradunk, de nap közben kockára fagytunk, és este buszra szálltunk hazafelé, mondván, hogy azt legalább fűtik. Fél éjfélre értünk vissza, Macskásfiú ott várt az állomáson. (:D) Mivel nem tudtam hogy hazamenni, nála aludtam megint. És megint a Batyiig kísért hazafelé.

Ma vizsgáztam, eddig tanulás volt. Megérte, mert jól sikerült, és végre nekiugorhatok az ajándékoknak. Macskásfiú ma is kísérgetett, NewSea és Vörösdémon barátnőnk is belénkfutott a kreatívban :P (Tényleg, Vérnyuszi, vélemény?) Vicces egyébként, amikor egy pasi ilyen helyre téved, ő pl vett egy gladiátorcimborájának rózsaszín lepkés gyöngyöket, hogy majd szilveszterkor a hajába fonja... :D Egyébként olyan aranyos, nagyon megszerettem :) ... :D

Szóval most épp boldog vagyok, és ha nem jut eszembe a csütörtök este, vagy Halálmadár, esetleg Madaram, akkor fülig ér a szám :) Csak titeket látnálak hamar :(

Címkék: szerelem mindennapok macskásfiú

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zs17 2009.12.23. 00:01:24

Ne a többiekre gondolj! Csak ti ketten vagytok fontosak! És nagyon örülök Nektek változatlanul.
süti beállítások módosítása