Az agyamra ment az anatómia...

 2010.01.06. 14:44

Lányok, nekem annyira elegem van :( Most épp rettegek, mert pénteken anatómia vizsga.
Ma úgy 50 oldal anyagot kéne átvennem. Tudom, azt gondoljátok, ez semmi. Na én is azt gondoltam... De ez valójában 50 oldal tömör bemagolandó latin kifejezés!!!
Tudtátok például, h csak a kisujjunk (digitus minimus :) párnájában, azaz a hypothenarban 4 izmocska van, amik közül az egyik feladata csupán a kisujj bőrének ráncolása?
Tanulnom kellett volna egész évben és akkor most nem lenne ilyen nagy gond... <:/
Uuuuuuuuuuuuuuutálom az anatómiát.

Címkék: vizsga anatómia jaj

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zs17 2010.01.06. 19:47:04

Undorító, undorító!!
Szurkolok!!!!

Dilly 2010.01.07. 22:17:52

én is nagyon szorítok!!

zs17 2010.01.08. 01:22:47

Dilly mi van veled? Vizsgáid h mennek/ mentek??

Liliana Vérnyúl 2010.01.08. 12:22:46

MEGBUKTAM... Így csupa nagybetűvel... Nagyon-nagyon-nagyon gáz volt... Legszívesebben bömbölnék, de még benn vok a suliban, szóval visszatartom... Ráadásul annyira szörnyen idegesítő!!! 2 tételt kaptam ugye, persze mindkettő bazi nehéz volt. De azért írogattam róla. Valahogy mégis sikerült rosszul elkezdenem, szóval folyton belémkötött és kb a 3. jegyzetsoromig jutottam... A többit nem mondhattam el, a 2. tételembe bele sem kezdhettem... Sőt kijelentette, h ezt el se olvastam, ami rohadtul nem igaz.
És ami külön dühít, h az utánam bejövő lány a felső végtag csontjait kapta és az izomszövetet. Úgy van, h a csontnak csak a nevét mondja, neked meg ki kell venni egy dobozból. Erre a csaj kivette a láb csontjait. Aztán kiment a tanár és én szóltam neki, h azok nem jó csontok és segítettem kiválasztani a jókat... Az izomszövet meg a kedvenc témám... És a csaj persze simán átment...
Annyira-annyira mérges vagyok, h el sem tudom mondani. Borzasztó érzés megbukni...

Merkasz 2010.01.09. 23:29:29

Oh, Reb, ez olyan igazságtalan! :( 2x nem lehet ilyen peched, szóval az UV jól fog menni, és akkor kinevetheted a vizsgáztatót...
süti beállítások módosítása