A tanulás begolyózóttja...:-(

 2010.01.24. 13:05

Elegem van a vizsgaidőszakból! Már egyszerűen rühellek leülni tanulni!!! Még van egy művtöri vizsgám, és most jöttem rá h nincs meg az összes szakirodalmam, tehát holnap még könyvtárba is kell rohangálnom.. Csúnya nagyon csúnya bölcsészkar....Alig bírom magam rávenni a tanulásra. Olyan jó nektek lányok h már túl vagytok rajta.. Ez lassú tűzön sütögetés. Ráadásul nem úgy sikerültek a vizsgáim, ahogy kellene. FÚJ!!!!  Gonosz egyetem! Azért remélem nem sorolnak át költségtérítésesre, mert Anyaék nem tudják kifizetni, meg én se hagynám h egy hülye szabadbölcsit fizessenek. Ráadásul nem igazán felelek meg most az elvárásaiknak/ meg a sajátjaimnak se/: beképzelt vagyok, önző és nem tanulok se az egyetemen, se angolból( az öcsém túlszárnyal basszus!!! hamarabb fogja letenni a felsőt, mint én... ez vicces) Még sajnos a színműre sem készülök, pedig arra már szeretnék, csak ezek a fránya vizsgák!!!!

/ na mind1, csak egy kicsit nyavikkolni akartam, mielőtt nekifekszem a művtöri könyvnek/

Egyébként lányok, pang a blog... Ez csúf dolog...

Címkék: egyetem vizsga aggodalom

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liliana Vérnyúl 2010.01.24. 18:47:11

Pontosan tudom, h mit érzel... :( De ne izgulj a vizsga miatt, mert az embernek ált. van egy kis szerencséje meg okosabb is, mint hiszi, szóval menni fog minden! Meg én is azt hittem, h hú milyen béna vagyok, de látom már, h mások csomó tárgyból buktak meg vizsgáznak még és végülis itt hasonlítgathatom magam máshoz, mert az ösztöndíjosztásnál is ezt teszik. :)
Viszont ne ostorozd magad, attól nem lesz jobb sajnos...:( Tudom, maximalista vagy (mind azok vagyunk asszem :), de bele kell törődnünk, h az ember nem képes mindig 110%on pörögni. That's life.
süti beállítások módosítása