Szavazás

 2010.04.11. 13:19

Emberek, szavaztam!

Tudom h ez most nem olyan nagy hír, de most szavaztam először és kaptam egy zseniális emléklapot. Anniyra izgi h már szavazhatunk!!!

H elszállt az idő....

/ Különben tök gagyi az egész, nem is nagy szám./

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liliana Vérnyúl 2010.04.13. 20:02:33

Szemétség... Én nem kaptam... -.- I hate Pomáz city...

Merkasz 2010.04.25. 11:25:35

Látod, én sem :( Az elsőn sem és most sem... Menjetek ma is :)
süti beállítások módosítása