Hihi

 2009.12.31. 17:38

Tényleg blogfüggő vagyok... Unaktkoztam, várok h menjünk szilveszterezni és e blogolás tűnt a legjobb elfoglaltságnak.

Szerencsére most se föl, se le vagyok. És ez jó...
Mondjuk azon egy kicsit izgulok, mi lesz a vizsgákkal, mert annyira nem vagyok most toppon tanulásügyileg, mivel nem érdekelnek a tantárgyaim.
Viszont Szeged nagyon jókor jött és rendbe tett lelkileg, feltöltődtem - a kesergős, depis hangulatom szerencsére elmúlt. Nem várok most nagy repülést a juövőben, de nem szeretnék ilyen mélységet se. Ez a se ilyen se olyan most jó.

Várom már h találkozzunk a szilveszteri bulin és akkor majd beszélünk lányok. Örülök h vagytok..

És előre is BUÉK!!!!
 

Címkék: élet mindennapok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liliana Vérnyúl 2010.01.02. 13:55:50

Juppjuppp :) Úgy tűnik, Szeged jóóóó.
Egyébként búék.

Merkasz 2010.01.04. 11:12:21

Szeged jó hely, ott van a legtöbb napsütés Mo-n :)
süti beállítások módosítása