Üdv

 2009.11.30. 22:47

Sziasztok!

Elkészítettem a várva várt közös blogunkat, most már miénk a pálya!
Rögtön meg is ragadom a lehetőséget, hogy megírjam első bejegyzésünket, és kiválasszam az én betűszínem. Legyen színes a blog!

Hajrá:
Zsu alias Merkasz

Címkék: authors

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dilly 2009.11.30. 23:33:06

Halihó!

Mindenek előtt, köszönjük a nagy varázslónak, h egy számunkra misztikus világba nyerhetünk általa betekintést! Azonban, tudnod kell kedves Merkasz, h a narancssárga szín árnyalatainak kisajátítása veszélyes következményekkel járhat. Tekintve, h ez már régóta az én kedvenc színem. (bár amíg nem tom, hogyan kell színt változatni ezen az izén nem kell rettegned XD)
Pusszancs mindenkinek!
Dilly

Dilly 2009.11.30. 23:34:29

Ja, és nagyon tetszik a felület! :)

Merkasz 2009.12.02. 08:15:42

Sorry, ezzel sosem vagyok tisztában, főleg, mivel az utóbbi időben nekem is a kedvencek közé tartozik.
Más: Elvileg tudtok cikkeket írni, ezt jó lenne kipróbálni, legalább egy üdvözlő szöveg erejéig...

Merkasz 2009.12.02. 08:17:42

Átálltam zöldre - ne mondd h nem vagyok jófej :P

Liliana Vérnyúl 2009.12.02. 18:25:00

Hellohello!

Nem ér, azt hittem én fedezem fel először a blogot!
No mind1, lényeg, h a lilát kérném szépen... :)
Öhm, ezt Dillynek kéne megkérdezni, de... H tudunk cikket írni?
:*
U.i.: Tök szemétség! Az egy dolog, h a Liliana mint felhasználónév foglalt, de h a Vérnyúl? Ki látott már ilyet... Gonosz, lopós, szívtelen népség -.-

Merkasz 2009.12.02. 20:58:57

Halihó!
Először a meghívóban elküldött linkre kattintva aktiválnotok kell magatokat, mert még nem tettétek meg. Akkor Szerkesztők lesztek, és az oldalsó menüsorban is meg fog jelenni egy bejegyzés írása gomb, illetve el is menthetitek a bejegyzéses oldal címét, amire majd aktiváláskor átirányít...

Merkasz 2009.12.02. 21:01:26

Illetve egy admin link lesz az egyéb menüpont alatt
süti beállítások módosítása