Szilveszter mégegyszer

 2009.12.27. 23:22

Szóval, eddig ami lehet:

1. Gladiátorbuli: Sokan hívtak, jó fejek, biztosan örül a sok pasi a lányoknak, ott lehet Macskásfiúm is. DE ott lehet Madaram, Patrónusom, esetleg más érdekes egyének is, és messze van.

2. Feriék: Házibuli, sok vereses, sok ismerős, sok ismeretlen. Pomázon van. DE pl Macskásfiút nem hozhatom, és sok az ismerős...

3. Fördösék: Úszós társaság, sok kedves ember, DE nem hiszem, hogy oltári nagy buli lenne.

4. SG buli: Sok ismeretlen ember, nagy társaság, DE nekem spec. nem annyira szimpi a társaság, és Macskásfiúm sem vinném el rá. És nincs ismerős.

5. Nadamo-IK: Házibuli, kedves emberek, sok ismeretlen, néhány csoporttárs. DE nem tudok róla sokat, és nem hiszem, hogy ti sokakat ismernétek onnan. És csak közvetve hívtak.

6. KCsSK buli: sok ember, zene, kolis hangulat, DE semmi ismerős, és tömeg

0. Itthon DVDzni: csöndes, nyugis, családias, DE sírásba fullad és önsajnálatba, ami most nem lenne szerencsés.

Persze ez nagyon szubjektív felsorolás, de nekem az 1. vagy 2. alternatíva a legszimpibb. PLS ti is reagáljatok, el kéne dönteni, hogy mi legyen. Legkésőbb 29én szólni kéne, hogy hova megyünk.
+Francaise nyitott, részéről mehetünk szinte bárhova, ha jól tudom.
+Dilly bulizni szeretne.

Címkék: programok szilveszter

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liliana Vérnyúl 2009.12.27. 23:49:56

1. Eddig nem akartam, mert nem akarom Manócskát és Patrónust semmiképp egy légtérben tudni. Mondjuk asszem egy IK-st se. De jelenleg épp fújunk egymásra (ez már nevetséges, komolyan...), szóval, ha ez így marad, akk mehetünk... Bár magunkat ismerve, ennek azért kicsi a valószínűsége.
2. Szimpatikus.
3. Nem.
4. Szimpatikus.
5. Nem.
6. Ha nem muszáj, akk nem.
0. Nekem oké lenne, de ha sírásba fullad, akk nem oké...
Szóval én a Feriék féle házibulit és az SG-s bulit támogatom. Ezüstérmes a galdátorbuli, a bronz pedig a punnyadásé.
Plusz én hoznám a romániai Fannimat + a barátnőjét. Remélem nincs ellenetekre.

Liliana Vérnyúl 2009.12.27. 23:51:06

Jahm, a Francia Szegeden van, ő nem fog kommentelni. Ha jól tudom, ő Feriék bulijáért lelkesedik.

Merkasz 2009.12.27. 23:58:28

@Liliana Vérnyúl: Ha jól tudom, ő bármilyen házibuliba szívesen menne...

zs17 2009.12.28. 11:46:23

Még nincs Szegeden, csak ma indulunk - de ott is van net...:-) Szóval kommentel. Tényleg bárhová szívesen mennék, az otthonülést most nem támogatnám. Mondjuk tényleg a vereses buli és a a gladiátorbuli van az első helyen. Csak tudom h vannak olyanok, akiknek ezek gondot okozhatnak. De én oda mennék ezekre mennék most legszívesebben.

zs17 2009.12.28. 11:51:39

Szóval összegezném az eredményt.
1. Mindhármunknak ok, de Merkasznak és Nyuszinak is lehetnek vele problémái.
2. Ez is, de lehet h Merkasznak nem a legszerencsésebb.
3. Sztem kizárhatjuk.
4. Merkasznak nem tetszik, én se ide mennék ha nem muszáj. Nyuszinak ok, sztem Dillynek is.
5.Sztem ezt is kizárhatjuk.
6.Meg ezt is.
0. Nektek annyira nem problémás sztem - viszont ezt határozottan ellenzem... ( Bocs.)

zs17 2009.12.28. 11:54:29

Maradt: 1. 2. 4. sztem.
Szóval Dilly? Várjuk a válaszod...
Még írok.

Dilly 2009.12.28. 17:35:15

én ha megyek vhova, akk az egyértelműen a Feri buli lenne...bár ha hugom miatt annyira nem szerecsés...de lehet, h semmit sem csinálok, vagy földobom addigra a pacskert szal velem nem kell számolni..

Dilly 2009.12.28. 18:07:26

ja,
elvileg mindenki szabadon hozhat embert, Macskásfiú mért nem jöhet? vagy csak nem akarod keverni a társaságot?

Liliana Vérnyúl 2009.12.28. 19:53:57

Egyezzünk ki egy Feri buliban. Mit szóltok hozzá?

Merkasz 2009.12.29. 15:36:25

Nem keverném, ha nem muszáj. De túlélem nélküle a szilvesztert... :P A Feri buli ok, én is épp ezt akartam javasolni, akkor visszaszólok neki h oda megyünk.
süti beállítások módosítása