Fédra fittness

 2010.01.03. 21:06

Egy kis színház. Néha még őműveletlensége is eljut oda. :P
Ma az Arnold gymben megnéztük a Fédra Fittness-t a volt Krétakörösök előadásában. Nekem nagyon tetszett. Tetszik, hogy nem hagyományos színházi eszközöket is haználnak, s kicsit megbolondítják az egészet. Bár persze lehet néhol emiatt át esnek a ló túlsó oldalára.. Mindenesetre, azután h 29én végigszenvedtem a L'art pour l'artot, ez iszonyatos felüdülés volt:D végre vmi rendes színház.. olyan ritkán járok, pedig szeretem...

(apró kiegészítés: társaságunk fiatal hölgytagjainak (Fanni+Dóri+én)egybehanzó véleménye alapján  iszonyatosan helyes volt az egyik főszereplő :P:P:P, csak az a kár, h én otthonhagytam a szemüvegemet... :D)

Címkék: színház

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liliana Vérnyúl 2010.01.03. 22:34:20

Ó igen, én is pont így vagyok a színházzal... Még jó, h Francia barátnőnk függő és néha elrángat :)

zs17 2010.01.04. 01:04:03

Köszi Nyusz...Igaz h függő vagyok, de hasonlóan nagyon alternatív előadásokra, mint az (ex)Krétakör nemigen járok, pedig szeretnék. Minden tiszteletem Tamásé h ennyire tartja a lépést a valódi kortárs művészettel. Én is próbálkozom, de még nagyon sok megoldandó kérdésem van ezzel kapcsolatban ( mivel nem vagyok elég tanult még - és a kortárs művészet nem az érzékeket célozza meg, hanem az intellektust)De próbálkozom...
Kik voltak a szereplők Di?

Merkasz 2010.01.04. 11:09:32

Krétakörös darabon eddig 2x voltam, érdekes szemléletvilág. Amit a TV elvesz a társas szórakozástól, azt próbálja a színházával visszaadni. Ennek ellenére még kiforratlannak hatott és néha öncélú színészkedésbe fulladt. ennek ellenére tetszettek... :)

Dilly 2010.01.04. 21:15:23

Játszottak:

Csákányi Eszter
Peregi Péter

többet nem tudott a Tamás :S
süti beállítások módosítása