Kedvenc filmeim

 2010.01.03. 21:24

Ez az infóvizsga kifejezetten termékennyé tesz :P

Annak ellenére, h régebben időpocsékolásnak tartottam a filmnézést, most nagyob rákaptam. Arra gondoltam nyitok egy listát a kedvenc/épp most nagyon kedvelt filmeimnek:

*City of Angels
*Moulin Rouge
*Across the Universe
*Pride and Prejudice(természetesen az eredeti:D)
*Briget Jones I & II
*The Notebook

Hát ööö igen... van bennük vmi közös... :D:D

+Nagyon szeretném megnézni de még nem láttam:

*Avatar
*Heath Leager-féle Batman
*Tégla

Címkék: film

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dilly 2010.01.03. 21:26:20

bocs merkasz, h picit színesebbek a bejegyzéseim, de muszáJ élnem az önkifejezés ezen lehetőségével :D (de csak azonos árnyalatokat használok :P)

Dilly 2010.01.03. 21:28:00

Viszont term. lehet csatlakozni, egy négyes lista is jó lenne :D

Liliana Vérnyúl 2010.01.03. 22:33:24

wow Dilly, muszáJ büszkének lennem rád ;)
És én is drukkolok holnap!!! :)
A tégla pont tegnap ment a tvben. Még mindig nagyon jó :)
*Hullám (Imivel megnéztük magyarul is :)
*Napsütötte Toszkána
*Sweeney Todd
*Arizónai álmodozók
*Mamma Mia (bárki bármit mond :P)
*Pillangó-hatás
*Titkok kulcsa
több most nem jut eszembe... :(

zs17 2010.01.04. 01:31:25

Egy csomó van amit nem láttam pl. Sweeney Todd meg a Hullám is / mármint nem az enyém XD/ , a Napsütötte Toszkánát sem láttam, a Titkok kulcsát se, a Notebookot se meg az Across the Universe- et se. A többit igen...
A Tégla tényleg jó film, de Scorsese általában jókat rendez ( szinte mindegyiknek Leonardo a főszerelője!) csak túl sokat nem szabad megnézni, egymás után, mert belefásulsz... Az Avatart láttam és bár gagyi a története, érdemes megnézni, mert magával ragad a képi világ / ugye nem hiszitek h én ilyeneket mondok???!!!/
Heath Ledger pedig tényleg nagyon jó színész - eddig minden filmben jól játszott,amit láttam és szinte már mindet láttam...

Különben nekem nincs igazi listám, mert nem tudok annyi filmet kiemelni, de ami most eszembe jut leírom ( ált. nyomasztó filmek - nem igazán szórakoztatásra készültek )
*Amerikai História x
*Harcosok klubja
/ mindkettő Edward Norton főszereplésével - nagyon jó színész/
* New York bandái, Aviátor és Tégla / Scorsese - Leonardo di Caprio/
* Batman: Sötét lovag - of course
* Vérző olaj / nagyon nyomasztó... Daniel Day-Lewis főszerplésével - szintén zseni/
*Elizabeth első része
*Szabadság útjai / Kate Winslet és Leonardo di Caprio/
*Arizónai álmodozókat osztom
*Amelie csodálatos élete
*Frida
*Amadeus / szeretem az életrajzi filmeket/
* Szarvasvadász / legkiborítóbb, amit valaha láttam/
* Qills
* A nyughatatlan
*Slumdog Millionaire
és a kedveltek ,de nem nyomasztóak inkább klasszikusok:
* Apádra ütök és Vejedre ütök
* Forest Gump
* Pofa be
* Színes fátyol
* Egy gésa emlékiratai
* Csokoládé
* az összes Pixar
* Gyűrűk Ura /alap/
* Hegedűs a háztetőn
/gyerekkoromtól kezdve/
Jah, és rajzfilmek:
* Irány Eldorádó és Szinbád, na meg Jégkorszak ( már csak Merkasz kedvéért is)

több most nem jut eszembe... /amúgy is hosszú volt a lista/

Merkasz 2010.01.04. 11:06:58

OMG
én ehhez képest semmit se láttam... :)
VISZONT végre láttam a Forrest Gump-ot és a Felolvasót, mind a kettő nagyon tetszett. Jah, és végig fogom nézni a Harry Pottereket, remek vígjátékok... :P

Merkasz 2010.01.04. 11:07:33

Di, légy szabad... :D
süti beállítások módosítása