Utsó Diótörő.. :-(

 2009.12.12. 17:31

Hogy ne legyen elhanyagolt a blog...

Holnap lesz az utolsó Diótörő. Már nagyon a végét járja a darab és tényleg csak rutinból csináljuk, de azért kissé fáj h vége lesz.
Kicsit olyan, mintha az életem egy része lezárulna, aminek vmi kapcsolata van a gyerekkorral - sztem ezért fáj elengedni.
De örülök h néhányan meglátogatják majd és ez jó!

/ Külölnben tök jó volt a csajos este - csináljunk még ilyeneket!/

Címkék: színház

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Merkasz 2009.12.13. 15:34:23

Jövök, hajrá addig is! :)

Merkasz 2009.12.13. 21:54:50

Hű, ez jó volt, Francaise! :) Remélem lesz annyira jó a darab legközelebb, hogy érdemesnek tartsd a további szereplést, sajnálnám, ha nem látnálak/hallanálak többet így...

Liliana Vérnyúl 2009.12.13. 23:43:38

Hm, mint a mellékelt ábra mutatja, nem mentem diót törni... :( De úgy látom, jól sikerül! :) Gratula!
Én meg itthon rohadok és gyógypedre készülök és már torkig vagyok a mindenféle sérültekkel!!! Már fáj a szemem tőlük... :( És még a felén se vagyok túl, pedig kedden vizsga és elvileg háklis a szakirodalmakra a tanár... Ójajdeutálomazegyetemeeeeeet! :''''(

zs17 2009.12.14. 10:26:24

Megértelek Nyuszika!

Merkasz 2009.12.14. 20:24:37

@Liliana Vérnyúl: Drukkolok!!!
Nekem eddig jól mennek, hnap még 1 zh, aztán csak a vizsgák.

Dilly 2009.12.21. 14:17:05

ÓÓÓ...
én annyira le vagyok maradva, hogy csak a blogról értesülök, h vége a Diótörőnek :(:( ez nagyon gáz :(:(
Teljesen blaa...
Úgy ott szerettem volna lenni:( Még beszéltük is..

Na de biztos benne leszel még jó pár előadásban Rendező/színészként :)
süti beállítások módosítása