Már megint!

 2010.02.03. 12:41

Már megint esik a hó, de nagyon... Kinéztem az ablakon tanulás közben és wow... Vicces, de már nem anniyra jó.

Képzeljétek elkezdtem tanulni / tényleg / színműre, de k***a nehéz. Be is vagyok kicsit krepálva, már annyit járok színházba, h az a fura ha van szabad estém.

Egyébként most a szobám nagy átalakuláson megy át, már csak a függöny hiányzik, meg a fotómontázs, amiről beszéltem/ meg néhány helyen tapéta - anyagi helyzet és idő függő/. Szóval haladok.

Tegnap voltam öcsémék osztályával színházban. Bárka Színház - Istentelen ifjúság. És tényleg, nagyjából velünk egyidős srácok játszották ( mázlisták!!!). Utána volt drámafoglalkozás, ami nagyon jó volt. Megnyugtató látni h színházak próbálnak gimnazista fiatalokat bevonni a színházi nevelésbe. Én is akarok!!!

Különben a lábam teljesen tropa, nem tudom, sztem fizikailag nagyon ki vagyok merülve azért lehet, de asszem a táncot most még ezen a héten biztos hanyagolnom kell... :-(

 

Címkék: élet színház mindennapok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Merkasz 2010.02.14. 18:40:39

Azért a pénteki táncházba jössz, ugye? (feb. 19.)
Tök jó, hogy ennyire gyakran el tudsz menni színházba, émeg hogy sikerült nekilátnod a színműkészülésnek is... Drukkolok!
süti beállítások módosítása